Feel free to contact me:
|HP:+60137101788 whatssap/sms/call
|email: lcshard@yahoo.com|
|FB: Lemari Cantique| Instagram: lemaricantique|


Sunday, May 15, 2011

kisah chentaku dan Indian Tree

ini set yg saya sgt suker sekali, trios cawan, saucer dan side plate, sdg menunggu cikpot dan extra crewnya sampai....rembatan dari teman yg sangat berbaloi...macam mysterious sikit set ni kan..
de olde ~ indian tree, bridgwood england..
emmm...chentaaaa...
..apa misteri di sebalik pokok tu?
hari ni nampaknya cuaca sangat cerah, ada kesan hujan malam tadi jadi kurang membahang macam dua tiga hari lepas. Suasana mcm ni seronok duduk relax kat rumah sambil marathon all time favourite movies ~ mamma mia, preety woman, 27 dressess and confession of a shoppaholic. Sambil tu rasa nak rakamkan juga koleksi kechentaan saya yang masih belum cukup teman-temannya ni ~ set Indian Tree dari bridgwood england. Set ni belum lama juga sampai di lemari cantique saya ni, juga dari kakakku yang sweet (mysweetredroses) dan sekarang ni saya sedang menunggu sedara maranya dari family IT JB sampai tak lama lagi...cuma cik teko yg berkenan jer belum jumpa ni..camner? 

Kisah chenta pandang pertama, gitulah kot..sejak tu saya mulakan pencarian keluarga ni. Nak cerita panjang saya pun tak tau asal usulnya..sbb saya tak berapa interested tentang sejarah kan dan belum berkesempatan mengkajinya (padahal senang jer, click wikipedia semua info ada sana, cuma virus M jer lebih sikit ni..haha)

Saya ni bukanlah collector tegar, tapi menyimpan sekadarnya cukup untuk ada-ada saja. Jadi tak kisahlah apa pun janji cantik di mataku bolehlah simpan di ruang lemari yg tak besar mana tu.

Layan kan jer lah mood misteriku hari ni...

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting LC, Please leave your comments/feedback here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...