Feel free to contact me:
|HP:+60137101788 whatssap/sms/call
|email: lcshard@yahoo.com|
|FB: Lemari Cantique| Instagram: lemaricantique|


Sunday, May 15, 2011

...santai sunday dan aladdin RM10?

bagi seorang yang sangat biasa seperti saya, kedatangan hujung minggu bukanlah sesuatu yang terlalu dinanti-nanti. Bukannya apa, kerana hari-hari biasa pun mmg sama macam weekend..almaklum bekerja sendiri kan, jadi hari-hari pun boleh cuti kalau nak, hari-hari pun mesti bekerja kalau keadaan memaksa...Tapi minggu ni mmg santai habis, sejak semalam mmg movie-movie all the way, makan dan melepak di rumah sahaja..macam balas dendam..
Saya pasti ramai di kalangan teman-teman collectors yang dah memiliki teko ni, dan mungkin ada yang rasa..alaaa..satu aladdin pun nak hingaq sekampung. Haha..apa salahnya kan..sebab saya suka suka suka ini experience..:)
 Sambil santai-santai ni saya nak bercerita juga tentang sebiji aladdin bunga rose yang saya dapat dari kedai lama di kluang bulan lepas.  Itulah sebenarnya kali pertama saya dibenarkan explorace dalam store lama tu dan kali pertama juga saya berjumpa sendiri dgn set aladdin. Selalunya dapat melalui orang lain..so perasaannya mmg tak sama kan. Saya mmg bukan sangat-sangat into pml tapi secara jujurnya saya lebih suka perasaan excited tu..Waaaaaaa!!! aladdin...haa masa tu macam nak jerit pun ada. Lagi nak menjerit bila dah habis gali-gali semua and time nak bayar apek tu kata '10 ringgit laa'..apa???? harga semurah itu untuk sebiji aladdin..?? ini saja utk itu harga, yg lain awak bayar ikut harga kedai jual la, kata apek muda tu ..haha. Dia kata itu hadiah sbb tolong kemas store dia yang bersepah...dia tak tau, kita dapat hadiah lagi besar dari tu, balik hunting saya deman 3 minggu ~ flu, batuk dan yang sewaktu dengannya. Oh ya sbb pakdin ni murah yg amat saya decide tak nak jual kan dia, so sudah simpan dalam gobok sajalah...

melayani mood M di hari minggu...layannzzz sajalah

3 comments:

  1. Huhu.. bestnye LC. Aladdin plg murah sy pernah jumpa RM50.00, tu pun corak kurang glamer..

    ReplyDelete
  2. Salam Wann ......wahhhh bestnya.... jual kat akak aje lah....akak bayar 10X ganda harga wann beli pun akak sanggup!

    ReplyDelete
  3. tulah zefa, rezeki terpijak sekali tu jer la kot.. tapi ada juga dapat lagi murah..FREE dari my sister..hik hik

    kak azzah...sayangnya..masih belum berhajat nak di letgo kak..

    ReplyDelete

Thanks for visiting LC, Please leave your comments/feedback here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...