Feel free to contact me:
|HP:+60137101788 whatssap/sms/call
|email: lcshard@yahoo.com|
|FB: Lemari Cantique| Instagram: lemaricantique|


Wednesday, May 4, 2011

5000 visitors ...

Wow!!..5000 visitors..Itu jumlah pelawat yang telah singgah ke blogshop Lemari Cantique sejak ia dilancarkan pada awal mac lepas. Good enough bagi sebuah blog yang masih baru dan cetek pengalaman dalam mengendalikan small online shop macam ni..

Syukur Alhamdulillah, sejak Lemari Cantique mula bersiaran di rumah sendiri ni (rumah free jer sebenarnya) hari-hari pun jadi lebih seronok dan teruja. Walaupun sibuk dgn tuntutan kerja seharian sbg penterjemah bebas sambil membahagi masa dgn kerja-kerja rumah, namun saya masih sangat suka curi-curi masa dan mengambil kesempatan utk update rumah baru saya ini. Saya juga sangat-sangat berterima kasih dan berbesar hati dgn kesudian teman-teman, collectors serta para pelanggan dan blogwalkers yang sudi singgah serta melawat dan bershopping di LC. Tanpa anda siapalah lemari Cantique ni..

Saya merasa sangat gembira..so untuk menyebarluaskan kegembiraan saya pada pagi Rabu ni..penggunjung yang membeli belah mana-mana barangan di blog LC pada hari ini akan menerima small token dari saya..:) Apa token tu..tunggulah dalam bungkusan yang akan dikirim kemudian ya?

Ok..saya mesti menyambung tugasan rutin saya.. pen & papers & dictionary...
Semoga kita dapat menikmati hari ni dan seterusnya dgn ceria..Salam manis..


No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting LC, Please leave your comments/feedback here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...